Friday 31 December 2010

phoTOGRapher dan AKu

Chont*****grapher, itulah name yang aq akan letak pade gambar2 aku kalo aku da power dalm bidang photograper.
Sekarang bukan x power tapi masih dalam proses mengumpul ilmu dari photographer2 yang boleh d titlekan sebagai pro. Aku baru je merangkak dalam dunie photoshoot ni, walaupon aq baru 2 bulan memegang DSLR stakat shoot pakai manual setting tu da jd kebiasaan aku..
Anda kenal dengan KILATPHOTO..?? dielah yang banyak mcurahka ilmu dlm bidang photographer ni walaupon aq jumpe die baru sekali...fuuhh, best bukan..

ini antare gamba2 yang aku snap sendiri dengan bantuan KILATPHOTO.



original flash dr camera aq..

like studio right..?

crew KILATPHOTO




inilah model yang telah bekerjasama
ini sikit je gamba yang aq post, sebenanye banyak lagi tp cukup kot ni.evn x lawa sangat tp aq puas..huhhhh..
syukur sangat2 sebab ini lah ape yang aq minat dari dulu..
tapi knape sekarang??
sebab sekarang baru ade duit..!!haaahaa

thankas crew2 kilatpoto n my pren yg sikit sbanyak support care sengaje or tak.
haaahiihuuuuu...adios..

3 comments:

  1. ngeeeeeeeeeeeeeee
    ye ye..nanti aku kahwin dpt pro fotografer..

    ReplyDelete
  2. ekk. lain je bunyinye...
    ko nak kawen ngan pro potogaper??

    ReplyDelete
  3. bongek kau! aku nak photografer freeeeeeee
    ko mintak byr aku lempang ko!

    ReplyDelete