Friday 18 February 2011

wirwirwir rrraagooooo...

wahai semua, siapa yang penah bawak motor?
mesti la semua pernah..bukan..?
TApi...
walau pon aku x pernah memiliki motor walaupon moto kapcai
apetah lagi moto besaq tapi aku berpeluang untuk menunggannya..syukran3..!!
tu la d katakan rezki.
Sebelum ni aku bekerja di shah alam selangor darul ehsan
sebagai......emmmm,
BOS dan KULI..
senagkata aku kerja sendiri.
Aku telah di berikan sebidang motor berkuasa tinggi disana.
walaupon aku takde lesen B FULL tapi aku lenjan je.
aku kira dah lebih 7belas ratos kali polisiakantora(polis)
telah menahan aku dan berkata
"bang, tengok lesen."
aku dengan selambe menunjukan lesen P aku yang cuma ade tulis
D dan B2....haaaha..
pada mulanya polisiakantora tu lepaskan aku dengan terpinga2...syukur aku hingga nak mengeluarkan air mata mase tu..hahaaa
Kali kedua aku di tahan,
polis yang lain tanya benda yang sama dan aku pon keluarkan lesen P aku itu..
nasib malang, aku pon di SAMAN dengan polisiakantora yang biadap itu..
kenapa aku kate biadap..?
tak boleh di ceritakan sebab ia akan memalukan POLIS seMALAYSIA pulak nanti.
SAMAN tersebut aku serahkan kepada orang yang berhak utk membayarnya..
Ape2 pon seronok berpeluang bawak moto besa..
ni model..ciri2 keselamatan

sape yang bawak kompem ketiak x bepeloh

mule2 kilat,kene aku yang jage mcam ni ar..


bunyinya hinggakan aku takot nak start panaskan injin lame2 kat dpan umah


cantik bukan..siap ade api2 pulak..
tapi janga risau sape yang bawak x kan hangus terbakar..


No comments:

Post a Comment